söndag, maj 13, 2007

Jag vill ha Allt

Jag är galet nyfiken på Martina Lowdens Allt och tycker visserligen att förstautgåvan är superfin med guld och grejer, MEN jag vill ha den i pocket! I mitten av mars utlovades en pocketutgåva inom en månad, jag citerar SvB:

Pocketen trycks i Sverige och planeras komma ut samtidigt som den inbundna upplagan anländer med båt från Kina. Om sisådär fyra veckor alltså.

Argh, det är ju jättelänge sen! (Ok, några veckor...) Jag var inne på Pocketshop och efterlyste den igår, men fina Götgatanbutiken hade inga nyheter. På Modernistas sida står det såhär (underbar formulering med hamnarna, tycker ni inte?), dessvärre odaterat:

Den andra upplagan av Allt har börjat ankomma svenska hamnar. Den kommer i omgångar.

Ropen skalla, pocket åt alla! Nuuu.

1 kommentar:

  1. Jag tror att det snarare är risk att SvB missuppfattade något; indicierna på det är att Allt aldrig har funnits inbunden utan bara häftad och att det endast är den (jepp, jättesnygga!) häftade som kommit tillbaka från tryckeriet i Kina enligt grossist, säljare osv...

    SvaraRadera